Loppistime!


Imorrnbitti är det dags att stå på loppis igen. Ska bli härligt att bli av med ännu mer skit och få in lite pengar. Denna gången blir det billigare att stå eftersom vi (jag?) ska stå tillsammans med Lina. Ska bli skoj! Man kommer ju verkligen ut och får träffa folk, och får massa frisk luft. Det är ju aldrig fel. Hoppas på bra väder också!

Nu ska vi fylla bilen med alla saker, sen ta en promenad och sen får jag nog plugga Historia resten av kvällen. Promenaden är dock viktigast känner jag, för idag blev det både pizza och godis. Fy skäms, skärpning på taket!


Kommentarer
Postat av: Celiah

perfekt sätt att bli av med saker... jag borde göra något liknande

2009-05-15 @ 20:28:11
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Mari

Va kul med loppis! Är det i Västervik och hur ofta??

Tror säkert att kusinbarnets hustru kommer dit en sväng för hon brukar gå på loppis.



Lyckat till!!

2009-05-16 @ 04:53:34
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0