Måndagsvägning - trött på't!

Det var väl ingen stor överraskning på vågen idag direkt. Ligger visserligen fortfarande på minus, men hur kul är det att gå upp det man gått ner? Jag fattar inte, jag klarar det alltid 2 veckor sen börjar jag synda igen. Hur gör ni andra för att klara det egentligen!!?! Förstår inte varför inte jag klarar av en sån "enkel" sak som att gå ner i vikt, när det ju är det jag vill mest av allt i hela världen just nu...

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Första målvikt: 60, 8 kg
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Vikt den 18 maj 2009: 65, 7 kg
Resultat sen senast: +0, 7 kg
Resultat totalt: -0, 1 kg

Jippie liksom, 1 hg! För det syns ju så mkt o så på min kropp.. haha. Näe, skärpning nu! Jag fortsätter mina dagliga promenader (utom i helgen när det inte fanns tid) och att uppdatera här, så kanske jag även kan låta bli snackset snart.. Ja, nu kommer jag ju göra det igen, men man vet ju aldrig hur det går om 2 veckor. Som sagt, brukar ju bara klara det 2 veckor i rad.. O har jag väl ätit godis/chips/pizza en gång så blir det tyvärr fler.

Just det! Eftersom jag alltid får kommentarer om att min målvikt är osund och alldeles för lite, kan jag säga redan nu att jag är 1,50 lång (kort) och innan jag gick upp vägde jag 42 kg och var inte jättesmal då samt att enligt BMI är min idealvikt 45 kg. Så inga sånna kommentarer nu tack! Alla är inte 1,70 långa ;)

Kram hela dan!

EDIT: Bioz har gått ner från 6, 7 kg till 6, 5 kg :) Vilket är jättebra på så kort tid! Kul att det går bra för nån av oss :)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Att folk ska ha åsikter om andras kroppar, helt makalöst! Kämpa på, det här fixar du! Jag har aldrig bantat, men jag försökte dra ner på godiset för ett tag sedan, då jag ville känna mig lite nyttigare. Man har ett enormt sug i början, men så blir det lättare. Ät godis enbart på lördagar! Mitt tips!

2009-05-18 @ 19:11:47
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0