Måndagsvägning

Det var ett tag sen jag skrev upp min vikt här. Det har en orsak, jag har nämligen legat på latsidan i flera veckor nu + smockat i mig massa onyttigt precis som innan jag tog tag i vikten. Detta har resulterat i att jag tydligen gått upp till denna omgångens startvikt. Något jag faktiskt är glad över, ja inte att jag är tillbaka på startvikten, men att jag faktiskt inte gått upp mer än så. Det trodde jag! Så nu blev jag motiverad igen när jag ställde mig på vågen :)

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Första målvikt: 60, 8 kg
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Vikt den 4 maj 2009: 65, 8 kg
Resultat sen senast: +0,3 kg
Resultat totalt: +-0 kg

Nu kör jag igen alltså! Det här är en sommar fullsmockad med roliga fester osv, så nu ska det banne mig bli ordning på den här kroppen! Man vill ju vara fin när man går på fest :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Thessan

Det här kommer du till att fixa! kramar

2009-05-04 @ 16:19:04
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: fanny

uj, varför vill du går ner så mycket gumman :( var rädd om dig <3 kramar!

2009-05-07 @ 00:19:38
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0