Matplats i vardagsrummet


Jag har velat ha en matplats i vardagsrummet sen vi flyttade in här för 4 år sen, det har liksom alltid kännts så tomt med bara soffa (nu är dock möbleringen så bra att det känns bättre). Dock har vi aldrig haft råd med det, vilket jag är glad för nu för dem möblerna jag ville ha då vill jag verkligen inte ha nu. Dessa ovan är det jag suktar efter för tillfället. Bordet kostar runt 2000:- + 650:- frakt och stolarna kostar 895:-/st + frakt. Nästa möbler att spara till kanske? Tyvärr är det 10-12 veckors leveranstid på stolarna vilket avskräcker mig lite. Man hinner ju ångra sig flera gånger om ;) En annan nackdel är att eftersom vi får flytta lite på soffan och fåtöljen blir vi även tvungna att flytta på tvn och tv-bänken vilket jag vet att älsklingen "vägrar" göra eftersom det är en sån procedur att mäta, borra osv. Men med lite övertalning kanske det går ;) Eller så får vi flytta, då måste han ju hihi.

Bild: Eget kollage med bilder från TheHome och Furniturebox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0