Nattbabbel & bojkottar Nelly.se!

Nu ligger väl alla och sover antar jag :) Men jag är mitt uppe i mitt tv-maraton som alltid om nätterna hihi. Just nu är det Close to home. Efter det är det byte av kanal och lite komedier ;)

Idag har varit en riktig syndardag (fryspizza och choklad), men vi tog en kvällspromenad iaf så jag hoppas lite av det försvann då ;) Jag kör på att motionera mkt så borde jag kunna äta lite gottigt ibland. Det gjorde jag ju förra veckan, och då motionerade jag inte ens varje dag och ändå gick jag ner 0, 8 kg så det funkar ju ändå liksom. Visst tar det liiite längre tid, men jag tänker leva så som jag vill leva sen. Menar, slutar man helt med allt godis under tiden man ska gå ner och sen börjar äta igen, ja då går man ju upp igen. Sunt förnuft.

Imorn kommer finaste Cissi hit o glor på Betty och husfruarna med mig. Ser verkligen fram emot det. Hennes vänskap är en av dem finaste sakerna jag har i mitt liv. <3

På den tiden vi båda var unga och fräscha! ;) Tur att Cissi har utseendet på sin sida fortfarande iaf hihi. Efter att ha klämt ut en unge dessutom, det är inte dåligt! Älskar dig vännen! <3

What else? Just det! Måste klaga lite på nelly.se. Jag har aldrig någonsin fått en påminnelsefaktura, men sen jag började handla på Nelly har dem börjat trilla in en efter en. En var en påminnelse och en var en restfaktura för att jag tydligen betalat in fel belopp. Idag kom påminnelsen. 50:- i avgift och ett "hot" om inkasso om jag inte betalar inom några dagar. Jag har bara skickat efter 3 ggr därifrån men sammanlagt fått 5 fakturor och bara problem! Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig någonsin mer kommer beställa därifrån, såvida jag inte vet med säkerhet att jag kommer behålla det jag skickar efter, för det är när man skickar tillbaka det krånglar. Dessutom är det så fruktansvärt dålig service på stället så man kan bli galen. De vet ju inte ens sina egna regler eller vad deras kunder har beställt/skickat tillbaka/ska betala. Det måste väl ändå finnas i deras register?! Ställer man en sån fråga till t.ex. HM eller Ellos får man ett exakt svar direkt. Nej, det kan knappast vara en tillfällighet att jag aldrig betalat en räkning för sent i hela mitt liv och så helt plötsligt kommer en påminnelsefaktura för en faktura jag vet att jag har betalat? Nej, jag bojkottar nelly.se!

PUSS o natti!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag kan fullständigt förstå att du bojkottar nelly.se då. Då litar man ju inte på stället om det ska skicka ut felaktiga fakturor så många gånger. Och inkasso är ju ingen höjdare om det skulle bli det...

2009-05-12 @ 12:21:53
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0