Promenadernas promenad


Jag på promenad ute på Gränsö våren 2005.


Hej! Nu är vi precis inkomna från en timmes promenad. Så himla skönt att vara igång! Nu ska det bli en timmes promenad varje dag, nåt annat är inte godtagbart ;) Nä men jag måste verkligen ta tag i det här nu om jag ska hinna gå ner synbart mkt till augusti. Älsklingen satte sig på cykeln direkt när vi kom in och jag är ju inte sämre jag så jag ska också cykla sen när han är klar.

Annars idag är det plugg, plugg, plugg som gäller! Imorgon är det Naturkunskapsprov, på fredag prov i Word fördjupning, på söndag ska hemtentan i Powerpoint fördjupning vara inne och på måndag (om en vecka) är det Historia-prov. Utöver detta är det denna vecka inlämningsuppgifter i Powerpoint fördjupning, Historia och Naturkunskap. Fattar inte hur jag ska hinna. Lär ju inte hinna umgås med folk den här veckan iaf. Fattar inte varför alla väljer att lägga proven just nu, det är ju faktiskt tre veckor kvar på terminen. Okej, antagligen är det väl för att man ska hinna göra omprov om man behöver och för att det sen ska finnas tid att sätta betyg, men ändå. Jaja, bara att gilla läget.

Kram hela dan!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilken fin bild på dig!

2009-05-10 @ 22:31:26
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0