#¤!/&%#"#¤%& skitdag!!!

Ursäkta, men det här har nog varit den värsta dagen jag upplevt på länge. Tråkigheter efter tråkigheter efter tråkigheter efter tråkigheter. Jag har bara velat gräva ner mig i ett mörkt hål och aldrig komma tillbaka. Till råga på allt så har jag varit så fruktansvärt trött att jag gått och lagt mig på sängen flera ggr (hälften av gångerna av trötthet och hälften av gångerna för att jag deppat). Fy sjutton för denna dagen! Men man måste väl ha skitdagar ibland för att uppskatta dem bra dagarna...

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det som hänt vännen?

Stora kramen från mig...

2009-05-26 @ 21:55:45
URL: http://madeleneo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilken trist dag, din stackare. Hoppas att det känns bättre nu iallafall. kramar

2009-05-26 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0