Förändringar på bloggen

Jag har tänkt förändra lite här på bloggen. Ändra om bland kategorierna och börja fokusera bara på det jag är riktigt intresserad av (katter, inredning och foto). Jag kommer t.ex. sluta lägga upp outfitsbilder och bilder på kläder jag köpt. Det känns inte jag. Därför kommer jag ändra om bland dem kategorierna. Dem inlägg som redan finns kommer självklart få vara kvar (kan hända att jag tar bort några få), men jag kommer ta bort dem kategorierna eller åtminstone slå ihop dem till bara en. Ni kommer ju såklart inte märka någon större skillnad, men jag vill iaf tala om :)

Förresten, fortfarande ingen som kan hjälpa mig med en design?

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Jag skulle kunna hjälpa dig med designen. :) Har gått webbutbildning i 3 år, så kan kodandet med inriktning design. :)

2009-11-03 @ 16:19:09
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Emma: Åh, skulle du vilja det? Vad vill du ha för det? Hur lägger vi upp det? KRAM

2009-11-03 @ 16:33:08
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0