091025 (uppdaterad)

Gomiddag bloggen!

Idag tvingade jag upp mig själv trots att vi satt uppe och kollade på 2 ½ män till klockan FYRA i natt :O Men man fick ju en timma extra i natt så det var inte så svårt :) Nu är jag färdig och väntar bara på att älsklingen ska bli färdig också, sen ska vi ge oss ut på en fotorunda. Är väl inte världens bästa väder, men jag ska packa på mig massa kläder för nu vill jag fota!!

Hörs lite senare vänner!
Kram hela dan från mig och katterna :)

EDIT: Självklart började det regna nu när vi skulle åka.. och enligt yr.no ska det regna till midnatt. Suck. Näääär ska jag få fota? Blir att göra något annat idag. Köpa färg och måla elementen kanske?

Kommentarer
Postat av: Madde

Ta med ett paraply och fota i regnet?

2009-10-25 @ 15:33:11
URL: http://madeleneo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0