1-8 oktober, del 1


Pappa och Vilma


Snyggt Vilma ;)

Vilma och älsklingen kastar freesbee :)

Finaste Vilma!

Hoppa högt kan hon iaf!

Lite suddig ;)

Lite konstiga färger... måste lära mig!!! ;)



Gillar inte blixten, haha!

Inte för att jag har tid att sitta här, men jag känner att jag har försummat bloggen lite nu så det var dags att ta tag i det roliga igen ;) Här är bilderna från veckan som gått från min nya kamera. Har bilder i den gamla också så det kommer en del till sen eller imorgon :) Som ni ser är färgerna lite konstiga. Jag har ju som ni kanske förstår inte lärt mig kameran än och eftersom det var ganska mörkt ute då så blev det som det blev. Får träna helt enkelt!


Nu ska vi plugga, sen ska vi gå bort till Madde & Co. Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Leia

Så fin hund!

2009-10-10 @ 15:02:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Varför ska man inte göra det?

Så söt hund, ser ut som han flörtar ;)

2009-10-11 @ 11:42:02
URL: http://beatas.se
Postat av: Nilla

Supersöt Och charmig vovve!



Tack för dina ord i min blogg :)

Vi har ingen speciell resa i tankarna just nu, den blir lite längre framåt så man får spåna vidare :)

kram

2009-10-12 @ 09:38:22
Postat av: Maria

Fiiiiin Vilma! :)

Ny kamera! Åh va roligt. Jag h ar köpt en ny också. För ca 2 m¨nader sen. Blev en Nikon D60. Men nu har jag sett en annan jag vill ha! Typiskt (en canon).

2009-10-12 @ 10:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0