Ibland är jag bara så klantig!


Min nya fina älskade efterlängtade ljusstake gick sönder idag. Jag skulle torka av bordet och skulle då lyfta upp den. Lyfte den i den vita delen eftersom den svarta brukar hänga med då, men inte idag inte. Nej idag åkte den i golvet. Grrr var arg jag blev. Var nära att jag började tjuta, men eftersom jag skulle iväg och möta upp Madeleine så fick jag stålsätta mig, haha. Den går att limma ihop, men den är ju ändå trasig och det fattas några små flisor (får måla i lite svart så det inte syns), så finns den kvar nästa gång jag är på ett Village kommer jag köpa en ny. Hur kul är det att ha en trasig liksom? Buhuu :(

Ibland är jag bara så klantig!

Kommentarer
Postat av: Elin

nej va tråkigt..:(

hoppas att haft en trevlig kväll i vilket fall! =)

2009-10-17 @ 00:43:39
URL: http://zelin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det blir nog en ganska lugn kväll för mig, igår kväll tittade jag och Kristian på Idol och åt lite godis:) Ikväll kanske det blir film med Annelen och Linda, men vi har inte bokat någonting än så får väl se hur det blir.

Plugg hela helgen lät inte så jätteskoj, men antagligen nödvändigt:)



Hihi, du har nog inte missat så mycket i min blogg, jag är sämst på att uppdatera för tillfället:D

Kram

2009-10-17 @ 11:46:01
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0