Kulbacken














Igår var jag och älsklingen på Kulbacken och fotade lite. Det var jäkligt svårt att få bra bilder igår kan jag ju tala om. Kameran ville då aldrig fokusera och var inte ett dugg samarbetsvillig ;) Men det här var dem bästa bilderna som blev iaf (vissa är ju skapligt överexponerade, men så är jag ju ingen expert heller). Älskar min stad!

Idag är det full rulle. Halv 5 ska vi till Madde på lite födelsedagsfika, hon fyllde ju år igår. Sen efter det är det tänkt (iaf från min sida) att vi ska hinna storhandla. Skulle gjort det den 23:e när vi fick pengar men det har bara inte blivit av.. blir så dyrt att småhandla hela tiden. Så innan vi ska till Madde tänkte jag knåpa ihop en inköpslista. Ska hinna slå in presenten också, ute i sista stund som vanligt ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nilla

vackra bilder, som vanligt! Du borde bli fotograf :) Kramis!

2009-11-03 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0