Mitt hårs historia


Som liten var jag en natural blonde ;)

Nu är min naturliga hårfärg råttfärgat :( Därför har jag experimenterat en del med håret...

Så här såg jag ut runt 2002.

Sen färgade jag det rödbrunt.

Sen växte håret och då blev det blont med mörkt underhår.

Det här är nog min personliga favorit.

Samma som ovan fast med utsläppt hår.

Gul i huvudet har jag också varit ;)

Sen klipptes det av igen och blev randigt...

För att sedan växa ut igen och bli (först blont och sedan) ljusbrunt..

För att bara några dagar senare bli mörkbrunt ;)

Sen klippte jag lugg.

Så här blev det senast jag gjorde nåt med håret. Dock min naturliga hårfärg.

Nu börjar det bli dags att göra nåt med riset igen. Snart ett halvår sen jag klippte mig så det går inte längre att göra något med håret. Trött på min naturliga hårfärg med, helt livlös. Hårfärg köpte jag för två månader sen för att jag skulle färga håret till syrrans bröllop, men förpackningen står fortfarande orörd ;) En klippning får bli när jag blir rik. Hutlösa priser ju!

Tyvärr hittade jag inga gamla bilder, så det blev bara bilder som fanns på datorn. Har även haft knallrött och helsvart hår och kortkort hår.. kanske kan leta fram bilder på det vid ett senare tillfälle ;)

Vad tycker ni att jag har passat bäst i?

Kommentarer
Postat av: L

Haha shit vad du färgat! Jag är nog snäppet värre dock; prövat typ varenda blond nyans, varenda brun och brunröd, svart, slingor i rosa, slingor i rött, brunt med guldslingor, knallrött, illila...

2009-10-26 @ 23:04:59
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Dhurata

Jag tyckte du passade rätt bra i mörkt hår , och även den korta frisyren ;-))

2009-10-26 @ 23:53:13
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Brunt hår och lugg va snyggt på dig! :)

Jag ska själv klippa lugg nästa gång. Kram

2009-10-27 @ 07:37:28
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rödbrunt :)

2009-10-27 @ 07:53:16
Postat av: Sofia

Jag tyckte du var söt på alla bilder, men jag tycker du passar bäst i mörk brunt hår. När det gäller längd, så kanske när det är lite kortare.

2009-10-27 @ 22:37:58
Postat av: emma

Jag röstar för brunt hår och lugg!!! Har själv det.. grymt snyggt!

2009-10-29 @ 14:11:33
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0