Pimp my freezer


När jag tog ner den långa tavellisten i köket så fanns det inte längre någonstans att göra av mina EAT-bokstäver. Satte dem därför på frysen. Om det blev så bra vet jag inte, men dem får iaf sitta där så länge. Vill ju såklart ha rostfria vitvaror, men det är ju inget man byter bara så där, så jag får väl göra dem så snygga det bara går så länge ;) Tröstar mig med att det iaf är relativt nya vitvaror, dvs formen osv är ganska modern. Inga 70-talsgrejer iaf :)

Ikväll kommer Thina hit på lite laxmiddag och tv-kväll, mys! :) En fågel viskade i mitt öra att hon visst skulle ta med en flaska vin också ;) Lyx mitt i veckan, det är inte dåligt det! Så nu är det storstädning som gäller, haha! Hörs lite senare. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0