Sovrummet















Här kommer äntligen nya bilder på sovrummet! Passade på att fota nu när jag ändå städade, vi brukar nämligen aldrig bädda här hemma ;) Bara när någon ska komma hit, haha. Skenet kan bedra gott folk :) Jag är iaf himla nöjd med sängstommen trots att den är Sveriges vanligaste och att alla andra gör sig av med sina nu. Men vi behövde verkligen en eftersom katterna klöste sönder madrasserna. Denna var den enda i vår prisklass som faktiskt täckte madrasserna. På dem flesta sängstommar så sticker ju madrasserna upp en bra bit och då fyller de ju inte den funktion vi var ute efter.

Även kudden är ny, den kommer från Åhléns. Tyckte den passade in i hus-temat :)

Förresten! Är det någon som har tips på relativt billiga gardiner som skulle kunna passa? Elementet ska målas vitt.

Nu ska jag fortsätta städa, vi hörs sent ikväll igen! Puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha.

Tack så mycket. Va fint ni har det hemma hos er.

Förresten så skulle det va kul att träffas någon dag. Och få gosa lite med era kissekatter! Vi har ju setts men inte umgåtts =P

Hur går det förresten med Kalmarplanerna? Kram

2009-10-13 @ 16:51:31
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej! Ni har verkligen ett supersnyggt sovrum! Gillar svart/vitt-temat jättemycket! Ska måla vitt i vårt sovrum till våren.

Kika gärna in hos mig och undra något, har frågestund till lördag!

2009-10-13 @ 18:06:38
URL: http://corneliashus.blogg.se/
Postat av: Materielltjej

Kanonfint har du det! Jag har börjat blogga men har inte exponerat mitt hem så mkt än eftersom vi ska flytta så då händer det grejer

2009-10-13 @ 19:31:35
URL: http://materielltjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej

tycker du har ett helt underbart sovrum, du kan verkligen inreda. blir så avis.=)

måste bara fråga vart du har köpt dom söta husen som står i ditt sovrumsfönster?



ha en bra kväll och titta gärna in i min blogg, är alldeles ny, men det får duga



hatamode.blogg.se

2009-10-13 @ 19:42:00
URL: http://hatamode.blogg.se/
Postat av: Jenny

Supermysigt! När du ändå nämnde klösande katter tänkte jag höra vad ni har för träd eller liknande till dom? Skulle behöva tips till våran lilla kisse :)

2009-10-13 @ 19:57:39
Postat av: Lovisa

Haha, jag är likadan (men har blivit bättre på att bädda nu för tiden).



Var har du köpt ramarna som hänger ovanför sängen? Skitsnyggt sovrum!

2009-10-13 @ 20:32:31
URL: http://missnoid.blogspot.com
Postat av: Cissi

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shit på en fritt sååå fint! blir såååååååååå avis! så himla fint gumman! du e proffs jue=) inred mitt fula sovrum med,hihi! pussen du e bäst! miss you!

2009-10-13 @ 21:46:42
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Jenny: Tack! Vi har ett vanligt sånt klösträd från Djurmagazinet, ett med två våningar och sen en "koja" längst ner, men dem föredrar möblerna ;) Sen det om maten då.. vår veterinär har sagt att Bioz (och dem andra) inte får äta nån annan mat än det torrfoder dem äter. Särskilt inte räkor eftersom det är salt och salt kan leda till urinvägsproblem. Kladdmat har jag alltid hört är dåligt och kan liknas med McDonald's :/ så det vågar jag inte börja med igen.

Kram!

2009-10-13 @ 23:27:18
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Cissi: tack gumman, men du är bättre! :) miss you too, puss! är du på internet på jobbet??? hihi.

2009-10-13 @ 23:28:12
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Maria

SiiiiiiiiiSNYGGT!!!!

Sveriges vanligaste stomme? Jaså, jag har inte sett den hos någon, hihi. Är den från Mio? Kanske är för att jag mest känner folk som har Ikea... ;)

2009-10-14 @ 11:53:32
Postat av: Modekatt

Så snyggt!!Ni har verkligen stil!!Ang gardiner kolla på Ellos eller Halens, de brukar ha fina gardiner till ett bra pris. Kramis

2009-10-14 @ 13:08:54
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: CA

Eftersom det enda du har med färg är filten så är det väl bara att köpa gardiner i valfri färg och om de inte matchar filten så släng ut den.. hemtex brukar ha endel gardiner

2009-10-16 @ 09:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0