This is us


Förra veckan fick jag hem Backstreet Boys nya album (även deras Greatest Hits som jag bara hade i bränd version innan), som jag självklart förhandsbokade för länge sen för att få det samma dag som det släpptes ;) Jag är inget stort fan längre, ni som undrar ;), men eftersom dem var en så stor del av mina tonår och mitt 90-tal så betyder deras musik så mycket för mig. Det är nostalgi och jag blir fortfarande helt till mig när dem spelas på radion eller liknande (så mkt för att inte va ett stort fan längre va haha)! Jag måste liksom köpa deras album vare sig jag tycker dem är bra eller ej. Svårt att förklara, men ni som själva haft stora idoler förstår nog vad jag menar. 4 december kommer dem till Stockholm för konsert. Gissa vem som ska gå? Jag såklart! Det blir tredje gången :) Första gången var 1998 när jag var mitt uppe i min hysteri ;) 2005 drog jag med mig älsklingen när dem gjorde comeback. 2007 missade jag tyvärr och det är jag fortfarande irriterad för, eftersom jag då trodde det var sista chansen. MEN så kommer dem ju om två månader igen och det finns ingen chans i världen att jag missar det den här gången. Kalla mig pojkbandstönt om ni vill, men för mig kommer dem alltid att vara "mina pojkar" ;) Haha!

Kolla in mitt inlägg om mitt älskade 90-tal!

Hovet 4 december, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0