Yellow world













Nu har vi bockat av en del på listan. Vi slog två flugor i en smäll och tog med kameran på promenaden (blir lite dyrt i längden att åka långt för att fota varje dag kanske? hihi). Gick bort till VO och fotade allt det gula, för det var verkligen gult överallt där. Sen gick vi bort till ÖoB och handlade lite. Vi har även ätit mat. Dock har jag inte hunnit det som var först på listan, nämligen att måla elementet, så jag får helt enkelt gå upp tidigt imorn och göra det innan vi ska till skolan (självstudievecka så vi tänkte passa på att använda datasalen när det inte är några lektioner där). Har heller inte hunnit se ifatt Brothers & Sisters så lär få skippa det ikväll igen.. Ligger typ 4 avsnitt efter så hinner ju inte det nu innan Ugly Betty (jag vet, jag låter som en äkta tv-nörd, men det är jag ju också!).

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga höst bilder!

2009-10-28 @ 00:03:51
Postat av: Nilla

Jisses, du KAN verkligen det där med fotografering!

Kram

2009-10-28 @ 17:33:22
Postat av: Yenny

Det är sååå vackert! Tyvärr fick vi inte uppleva höstens färger här i år då kylan och snön kom ganska snabbt, njut!! kram

2009-10-30 @ 18:01:46
URL: http://yennyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0