Sjuk men i gott sällskap

Jag är äntligen frisk! Visst, morgonförkyld är jag fortfarande, men om kvällarna mår jag prima ballerina ;) När jag var sjuk hade jag rätt tråkigt, låg bara i sängen och kollade på dåliga tv-program (det var ju helg), men som ni kan se på bilderna här nere så hade jag iaf gott sällskap :)



Hehe, kolla Bioz ;)

Lilla söta tungan :)



Vänner! :)


Ett tag var dem hos mig allihop, men det gick inte att fota så bra från där jag låg ;) Det blir varmt när lillen ligger på en hihi.



Ja värre kan man väl ha det när man är sjuk, ja annars med för den delen :) Det är det här som är livet för mig! Katter, katter, katter! ♥

Som ni ser på bilderna så är katterna bättre vänner nu :) Baccardi har dock fortfarande lite respekt för Bianca och morrar åt henne ibland, men det går nog över det med hoppas jag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka myskatter d blivit av dem...puss o krya på dig gumman

2009-09-07 @ 22:32:21
Postat av: AMERICAandME

Naaw! Vilka gulliga kissar, synd att man är allergisk! :) hehe.. Tack för din kommentar! Jag håller tummarna jag med! Hoppas verkligen att vi får besked imorron!

2009-09-07 @ 22:36:45
URL: http://americaandme.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vilka underbara bilder! Så söta är dom alla tre! kram

2009-09-08 @ 12:43:23
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Cissi

åh så mysigt de ser ut=) fusk,hihi! puss

2009-09-08 @ 15:48:48
Postat av: Jenny

Så härligt det såg ut! Få saker är så sövande som en sovande katt, då behöver man minsann inga sömnpiller utan det svåra är att stiga upp på morgonen :)

2009-09-10 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0