Some more weddingpics






Bästa vänner! Nästa gång är det du och jag Cissi :) Men den stora frågan är, vem är vem!? ;)




(Bilderna ovan tillhör min bror.)




Fina mami <3


Fina lillebror! <3

Ser snarare ut som jag är på begravning, cheer up liksom! ;)


Vi två <3

Kamerastackarn gick på högvarv hela dagen/kvällen/natten :) Som ni kanske märker på antalet bilder ;)
(Bilderna ovan tillhör mina föräldrar.)

Sådär! Det var bilderna från min brors kamera och även från mina föräldrars kamera. Det blev en himla massa bilder, men är det bröllop så är det! Nu ska vi bara bränna ut alla bilder på en skiva och skicka till systeryster. Tror hon väntar ;)


Mår lite bättre nu och har till och med fått upp stora delar av fotoväggen i vardagsrummet. Det ja! :) Fortsätter dock med resten imorn. Måste köpa fler ramar och även framkalla ett par bilder från bröllopet. Men sen kommer det bilder på resultatet! Promise!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0