The owl is back!


Ugglan är tillbaka, ugglan är tillbaka! Ingen blev gladare än jag när jag nyss tittade in på Lagerhaus hemsida för att se om dem uppdaterat med några nyheter. Visst hade dem det, mkt fint till hösten, men det bästa var ju ändå att ugglan är tillbaka! Dem sålde ju slut jättefort sist så jag fick aldrig tag i någon eftersom vi inte har Lagerhaus här i Västervik. Måste till Kalmar, Växjö eller Norrköping snart alltså! Eller kanske det är nån som ska till Lagerhaus snart som vill köpa två till mig? *blink blink* ;)

Bild: Lagerhaus

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag ska till Växjö i helgen, jag kanske hinner kika in en runda på Lagerhaus. Jag skulle själv kunna tänka mig en sån uggla,dom är ju så söta. Men det gäller väll att smuggla in den här hemma, jag ljus lykte förbud... ;)

2009-09-08 @ 12:45:23
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Cissi

åh så fin den e,vill me ha=) hihi! puss

2009-09-08 @ 15:50:12
Postat av: Yenny

Oh, jag vill verkligen till lagerhaus, har aldrig varit på den affären..:( Dom verkar ha så många fina saker!!

2009-09-09 @ 16:18:17
URL: http://yennyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0