Underbara Baccardi



Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Min lilla gulleplutt! Matte älskar!!

Usch, jag vill inte gå och lägga mig. Jag har nämligen helgkurs och så länge jag är uppe är det ju fortfarande fredag ;) Men jag har lovat mig själv att gå och lägga mig senast klockan 1 (tidigare går bara inte) eftersom jag ska upp halv 8. Om jag duschar nu så kan jag till och med ligga och dra mig till klockan 8 :) Så det blir nog en dusch nu!

Typiskt att jag har skola imorn förresten. Älsklingens syster med familj kommer hit imorn och de hade velat ha lite kort på barnen, men jag är ju inte hemma :( Synd att de bor 30 mil härifrån.. Men men, det blir ju fler tillfällen. Om jag får som jag vill åker vi snart till Stockholm och hälsar på de :)

Duschtime!

Natti :)

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

sv: Tack så mycket! :)



Åh vilken vacker liten katt, hur länge har du haft den?

2010-04-18 @ 11:30:52
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: CJ

Härliga kort!

2010-06-17 @ 00:19:30
URL: http://cjskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0