Finaste Linda i Slottsruinen











Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Gosh, alla mina vänner blir så himla bra på bild! Det är inte rättvist, men iofs är det ju tur för mig ;) Dessa bilder på Linda tog jag i maj, men blev inte klar med förren idag. Var barnvakt åt hennes barn ikväll så då passade jag på att göra klart de innan så jag kunde ta med de eftersom det inte går att skicka bilder till deras sega uppladdning ute i skogen! ;)

Nu blir det tv och snacks! Japp, mitt i veckan! :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Fina porträtt! :)

2010-08-11 @ 11:49:36
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0