Topp 5 - augusti 2010


Lillebror och Lina. Min absoluta favoritbild just nu!

Bröderna bus. Kan inte sätta fingret på vad det är, men jag älskar känslan den här bilden förmedlar.

Linnéa. Bedårande Linnéa är alltid med i toppen på ett eller annat sätt. Lättfotograferad!

Missebebis. Bilden säger väl allt? :)

Pontus och Tilda. Kärleken mellan människa och djur är underbart att fånga på bild!

Sitter hemma hos mamma och pappa nu igen. Snart två veckor utan internet och telefon hemma. Jag börjar vänja mig faktiskt, visste knappt vad jag skulle göra nu när jag satte mig vid datorn haha. Kan ju alltid hoppas att det gör att jag sitter lite mindre vid datorn sen också. Eller ja, jag måste ju redigera bilder förstås, men jag kanske kan sluta sitta så mycket vid nätet iaf :)

Nu ska jag kolla mailen, sen blir det nog till att åka hemåt!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Gunilla och Frasse

Ljus är säkert bra men det är nog lite annat som krävs också :-)

2010-08-28 @ 21:37:08
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Hannah

sv: Hoppas jag verkligen inte att den fick. :/ Fast den blödde inte eller någonting så det var ju skönt...

2010-08-28 @ 22:30:55
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: Thessan

Du är SÅ duktig på att ta kort!! Vi måste ta en date framöver! kramar

2010-09-01 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0