Bokrea 2010



Gårdagens skörd från bokrean. Har handlat både på Åhléns, Bokia och Karlsson. Väldigt blandade genrer som ni ser, men jag har lite blandad smak så ;) Danielle Steel har varit en favorit sen tidiga tonåren (tantsnusk is the shit!) så blir alltid lika glad när jag kommer över en billig bok av henne som jag inte har. Händer dock inte ofta eftersom jag redan har runt 40 stycken, haha.

Idag har vi varit ute hos Linda och Pär. Fotade upp nästan tre minneskort så nu ska det väl bli några bra hoppas jag! Blev mest inomhus eftersom det var så disigt ute. De på lilla Isak (2½ månad) blev nog riktigt bra iaf! Blev en del väldigt bra på Linda också :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: tack själv :)

2010-02-27 @ 21:44:58
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Tror jag köpte böcker för 3000 på den här rean;) Nu behöver jag mer plats!

2010-02-28 @ 11:14:29
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0