Migrän, igår igen

Hej bloggen!

Igårkväll hade jag migrän (eller vad det nu är jag har) igen. Tog två Panodil och ställde mig i duschen med lampan släckt. Blev bättre iaf. Fördelen är väl att jag kom i säng tidigare och därmed upp tidigare idag, men det är banne mig inget kul att ha detta. Varför har det kommit nu? Har haft lite ont i huvudet varje dag nu i kanske 3 dagar, men jag har trott att det varit för att jag slutat med godis (brukar få det då eftersom min kropp är van att få socker), men igår fick jag ju värsta "anfallet" igen.

Får gå till läkaren om det fortsätter så här helt enkelt. Nåt är det ju.

Skulle på stan med Cissi idag men varken orkar eller vågar ge mig iväg nu. Saknar dig vännen! Men får ju säga hej sen iaf när du hämtar kattburen ;)

Något roligt idag iaf är ju att köksbordet kommer!! Snacka om snabb leverans! Det har gått tre arbetsdagar och det stog att det i bästa fall skulle ta 3-6 arbetsdagar. Inte mig emot! :)

Hörs kanske senare! Borde väl inte sitta här och framkalla mer huvudvärk..

Kram hela dan!

EDIT 11.24: Bordet är här! Snabb leverans igen.. Skulle komma mellan 11 och 14 o kom nu ;)

Kommentarer
Postat av: brorsan

är de mycke godis du ätit innan? så äre nog troligtvis det de beror på. kommer ihåg själv när ja slutade dricka cola under gymnasiet, hade huvudvärk konstant i 2 veckors tid (men så drack ja ju 1-2L om dagen)

2010-02-25 @ 12:16:56
Postat av: J e n [ foto, inredning & katter]

Lillebror: Mjo åt ju en hel del ;) Men dem här migränanfallen, som jag kallar de, började innan jag slutade med godis. Var mer huvudvärken jag haft innan igår jag trodde berodde på godiset.

2010-02-25 @ 12:44:30
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0