Nya sovrumsbilder




Passade på att ta lite nya bilder på sovrummet (och vardagsrummet, bilder kommer) när vi hade storstädat i helgen. Ingenting nytt direkt. Stolen har jag lånat ifrån köket, men det är tänkt att jag ska köpa en till sovrummet sedan. Vad tror ni om det? Kudden på stolen är ny, men den har jag i soffan just nu.. är tänkt till stolen i sovrummet dock. Annars är det väl bara klockan på sängbordet som är ny. Fynd från Kvantum :)

Byråerna ska fortfarande bytas ut mot några i vitt.. men när vet jag inte. Soon, I hope! :)

Kommentarer
Postat av: SAKER MAN SER

Du är ju bara så himla fantastiskt duktig på allt du gör!! WOW!! Kramar

Postat av: Lollo

Ni har det SÅ snyggt hemma! Tack för att du delar med dig! /Lollo

2010-03-09 @ 13:52:07
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0