Old house


Utrustning: Nikon D60 + 55-200/4-5,6.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Ett charmigt litet hus nere i stan som jag länge velat fota. Blev dock bara denna för att det var så förbaskat kallt!

Fotojobbet idag blev flyttat till imorgon istället då de personer jag bland annat ska fota inte skulle vara där idag. Klockan 8 imornbitti ska jag vara på plats istället! Ska dock förbereda med att fota lite snygga bilder idag som de kan tänkas vilja ha, vi får se! En dag till att vara nervös på alltså ;) Ne, men det känns faktiskt bra.

Nu ska jag ta mig lite lunch, sen måste jag fota innan det blir mörkt och så får vi se om tjejen som ska köpa köksbordet kommer idag. Det ska ju bli snökaos säger de ju..

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0