Stugby


Utrustning: Nikon D60 + 55-200/4-5,6.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Nu är jag hemma från stan. Mötte upp Cissi halv 11 (vi gick om varandra i en halvtimma, haha) och sen drev vi omkring lite på stan och avslutade med en lunch på McDonald's (ovanligt va?). Nu är jag som sagt hemma och ska ta tag i lite städning tänkte jag. Men först ska de små hårbollarna ha mat. Borde plugga lite också. Imorn har jag ju fullt upp med att redigera bilder från fotojobbet. Vad det är för fotojobb får ni se nästa vecka :)

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tro mig det kommer gå bra , du är ju jätteduktig på att fota och korten jag sett här är superbra :)

Har du föresten gått nån fotokurs nångång?



Ahhh, då var det ju du på H&M, jag tyckte jag såg en skymt av någon bekant ju , men jag hade nog inte heller vågat gå fram o hälsat ifall det inte varit du s Kram

2010-02-02 @ 13:36:34
Postat av: D A H L È N

sv: tack så mycket :)

2010-02-02 @ 13:43:30
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: små smulor

Hej,jo,är Vilma en tollare ?

Vi hade en tollare i familjen för ca 10 år sen nämlige och jag tycker hon ser ut som den rasen.

kram

2010-02-02 @ 16:46:01
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0