Grattis älskling! ♥


Hittade en annorlunda lista, så eftersom det är älsklingens födelsedag idag tänkte jag att det kunde vara passande :) Grattis på 27-årsdagen älskling!

Du är tillsammans med: - Christopher Johansson
Hur gammal är han: - 27 år
När fyller han år: - 20 februari
Vart bor han: - Här i vår lägenhet
Ögonfärg: - Bruna
Har han piercat sig någonstans: - Nej
Har han druckit någon gång: - Ja
Har han rökt: - Ja, en gång och aldrig mer!
Vad har han för färg på rummet: Vårat sovrum är vitt
Vad skulle han göra om han vann en miljon: - Jag trodde han skulle betala av sitt csn-lån, köpa ny bil och ny dator. Hans svar när jag frågade honom blev att byta bil och antingen riva ut kök och badrum i den här lägenheten eller köpa en större lägenhet t.ex. en fyra. Han lär sig ;)
Har han någon fobi: - Höjder
Är han beroende av något: - Mig ;)
Är han envis: - Nja, inte direkt.
Vad gör han på helgerna: - Sitter vid datorn eller umgås med mig och katterna :)
Beskriv honom med två ord: - Världens bästa!
Skulle han bli en bra pappa: - Säkert, men då får han skaffa sig en ny flickvän först! ;)
Varför blev du tillsammans med honom: - För att det kändes rätt :)

Föll du för honom direkt: - Ja det kan man verkligen säga!!!!
Du älskar honom: - Ja!
Du har slagit honom: - Ja vi slåss ibland ;)
Du har roligt tillsammans med honom: - Ja, vi skrattar väldigt mkt tillsammans!
Du skulle kunna bo med honom: - Ja, vi har nästan bott ihop sen dag ett. 
Du vet någonting om honom: - Hehe, ja det är nog inte mycket jag inte vet.
Säg ett ord du känner för honom: - Tillit
Vad gillar du mest med hans utseende: - Hans leende när han skrattar!
Får du fjärliar i magen när du ser honom: - Det var länge sen, haha ;) Däremot får jag fjärilar i magen när jag tänker på när vi träffades för första gången :) 
Är du svartsjuk på andra tjejer: - Kan hända, men jag vet att jag inte har någon anledning att vara det.

Hur träffades ni första gången: - På skolan där jag gick sista året och han hade praktik.
Bor ni långt ifrån varandra: - Vi bor så nära varandra man bara kan.
När blev ni tillsammans: - 27 september 2002
Hur länge har ni varit tillsammans: - Snart 7½ år ♥
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans: - Nej
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans: - Allt
Har ni sovit över hos varandra: - Ja, innan vi flyttade ihop sov vi över hos varandra nästan varje natt.
Har ni bråkat någon gång: - Ja
Vem håller fjärrkontrollen: - Jag sitter vid tvn, han vid datorn ;)
Vad har ni gemensamt: - Intresset för foto, våra katter och lägenheten.
Har ni samma åsikter om saker: - Oftast
Planerar ni framtid ihop: - Planerar och planerar, men är man tillsammans ser man ju en framtid tillsammans.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst: - En dag, det var 2003 haha. Kanske borde öva på det? ;)
Har ni sagt "jag älskar dig" till varandra i verkligheten: - Ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans: - Förhoppningsvis för alltid!

CONGRATS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå vill du inte skaffa barn? :O

2010-02-21 @ 18:46:20
Postat av: J e n [ foto, inredning & katter]

Anonym: Nej det vill jag inte, vad är så konstigt med det? Jag trivs med mitt liv som det är.

2010-02-22 @ 00:47:15
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0