Vilma II


Utrustning: Nikon D90 + 70-300/4-5,6.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Idag har jag varit hos Cissi och Wille på förmiddagen. Var barnvakt i 1½ timme, sen stannade jag en stund extra och umgicks lite med Cissi. Trevligt! :)

I natt har jag inte sovit mycket. Bianca har varit ovanligt jobbig. Slickade på väggarna heeela natten så var tvungen att gå upp och ge henne mat. Ville hon ha mat eller? Näe. Så hon fortsatte slicka på väggarna. Till slut körde jag upp älsklingen så han fick ge henne mat. Ville hon ha mat då? Näe. Knaskatt! Fick ha sovrumsdörren stängd, men vad hjälper det när hon springer maraton på dörren istället haha. Tur hon inte håller på så här varje natt :) Kanske var fullmåne eller nåt ;)

Nu ska jag ta tag i städningen. Nej, vi är inte klara med storstädningen än haha, ser fortfarande värre ut än innan vi började ;) Har ju rensat och gnott på allt så vi har inte ens kommit till dammsugningen än. Dock har vi haft uppehåll i två dagar för att vi tröttnade på det ;) Men idag måste det bli klart! Nästa vecka fyller vi år båda två och som det ser ut nu kan vi verkligen inte släppa in folk!

Kram hela dan!

PS: Grattis Thessan som har fått en liten tjej! Hoppas allt gick bra vännen :)

Kommentarer
Postat av: SAKER MAN SER

Du är så himla duktig tjejen :-) Kraaam på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0