Mitt 2009 i listform

Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förr?
Kom på allvar på vad jag vill göra med mitt liv, var på möhippa, höll på att krocka med en älg och även en hel hjord med rådjur, skaffade en kattpojk :)


Vilka länder besökte du?

Inte lämnat Sveriges gränser överhuvudtaget i år.


Upptäckte du någon ny artist?

Njae inte vad jag kan komma på bara så där. Men favoriten har varit Lady Gaga hela året!


Vilken var den bästa boken du läste?

Har tyvärr inte hunnit läsa annat än studentlitteratur i år eftersom jag pluggade konstant hela året, även i somras.


Bästa biofilmen?

Här borde jag ha minst 12 filmer att välja på eftersom att mitt ena nyårslöfte 2008 var att gå på bio en gång i månaden. Gick inte en enda gång, haha! Men bästa film var lätt Twilight! Dock hemma i soffan..

Vilken politisk fråga gjorde dig mest upprörd?
Är inte så insatt i politik, men jag tycker att djurrättsfrågor borde få ta lite mer plats..


Något annat som gjorde dig upprörd?
Ja, men inget jag tänker skriva här.


Vilken händelse gjorde dig mest glad?
Något som tyvärr visade sig inte betyda något sen..


Vilken händelse var mest skrämmande?
Det var nog när vi höll på att krocka med älgen. BIG ONE!

Vad skulle du vilja göra 2010, som du inte gjorde 2009?
Hålla mina nyårslöften, jobba, fota mycket mer, inte ta åt mig av vad andra människor säger och gör, lägga pengar på fotoutrustning istället för inredning.


Vad gick det mesta av dina pengar till?

Inredning.


Vad önskar du att du gjort mera av?

Rest, pluggat (haha), fotat, jobbat, träffat vännerna..


Vad önskar du att du gjort mindre av?

Deppat över saker jag ändå inte kan göra något åt.


Vad gjorde du på din födelsedag?

På min födelsedag var mamma och pappa här. Den firades dock i lokal med familj, släkt och vänner en vecka tidigare eftersom jag fyllde 25.

Hur firade du midsommar?

Först lunch med mamma, lillebror och sambo, sen dans runt midsommarstången med vänner och sedan middag/fest på vår balkong med sambo, Thina och Kristian.

Hur firade du jul?
Frukost hos mina föräldrar, lunch/middag hos sambons föräldrar, middag/fika hos min mormor och kvällsfika hos mina föräldrar. Mkt farande :)

Hur firade du nyårsafton?
Trerätters med älsklingen här hemma hos oss :) Såg även en film och låg på golvet o lugnade Bianca som var lite rädd vid tolvslaget :(


Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2009?

Att man kan bry sig om en människa väldigt mycket och ändå inte få något tillbaka. Hård läxa att lära sig.

Bästa minne/händelse 2009?
När vi hämtade hem Baccardi :) Han förgyller våra liv dagligen, precis som dem andra två snärtorna :)

Sämsta minne/händelse 2009?
Det håller jag utanför bloggen, men en del av er vet nog vad jag menar :(

Bästa köp 2009?
Min systemkamera!! (även om jag nu vill ha en ny, men den gav iaf mitt liv mer mening, hur töntigt det än låter). Egentligen är ju Baccardi det bästa köpet såklart, men eftersom jag inte ser katter som ägodelar utan som individer så säger jag ändå kameran :)

Sämsta köp 2009?
Alla jäkla kläder jag envisas med att köpa men sedan ändå inte använder. Inse att du är totalt ointresserad av mode, Jennica!!

Har du haft ett bra år?
Vet inte vad jag ska säga om mitt 2009, det har varit både bra och dåligt. Hoppas iaf på ett bättre år 2010 :) Det kan alltid bli bättre!

JAG VÄLKOMNAR 2010 MED ÖPPNA ARMAR! KANSKE DET ÄNTLIGEN ÄR MITT ÅR?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Hur är det med dig? Länge sen vi hördes av nu! Haft en bra jul och nyår? Kram

2010-01-04 @ 17:48:01
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför skriver du en lista om du ändå inte svarar på frågorna...Strange...

2010-01-05 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0