Nu är det igång!

Hej bloggen!

Nu är skolan igång på riktigt. Idag har jag haft lektion mellan 8.30 och 16.00. Imorgon är det samma tider som gäller. Inget ansträngande precis. Lyssna, meditera osv. ;) Dock tycker jag vi kommer in på helt andra saker (barnuppfostran) än vad kursen går ut på (teknisk psykologi - typ stresshantering i arbetslivet).. och det är ju jag totalt ointresserad av så jag blir ganska uttråkad stundtals, men men. Höll på att somna under mediteringen också. Skönt, men fick ont i ryggen också av att ligga där på en filt på golvet.

Igår var vi hos Linda och Pär. Fotade Hampus (sonen) och Nadja (hunden). Det blev ett par riktigt bra bilder på vardera, har dock varken redigerat färdigt dem eller frågat om det är okej att jag lägger upp dem här så det dröjer. Men om jag får lägga upp dem gör jag det antingen ikväll eller imornkväll efter skolan.

Hoppas ni har det bra!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0