Paws



Utrustning: Nikon D60 + 50/1,8 + Close-up+10.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Baccardis underbara små tassar! Älskar det lite diffusa i bilderna, som ett skimmer nästan.

Idag snöar det. Man kan ju knappt ta sig någonstans. Älsklingens bror och hans familj är och hälsar på i Ankarsrum, men det lär ju inte bli att träffa dem om det ska fortsätta så här. Jag vägrar iaf att åka dit i det här vädret för sist fick vi köra i 50 på vägen hem i kolsvart mörker. Behöver jag säga att jag var livrädd? Var beredd på att smälla med en älg eller ett rådjur när som helst och satt som på nålar!

Kommentarer
Postat av: små smulor

Fina !

Tog också massa kort på min katts tassar förrförra året,blir lite sugen på att ta fram och titta på dom igen nu.... :o)

2010-01-06 @ 18:38:09
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/
Postat av: Caroline Dahlén

gud så sött de är med tassar!

2010-01-07 @ 19:10:52
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0