Familjen S på Gränsö





Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Här är hela familjen S :) Jag älskar verkligen att fota på Gränsö (förutom att man får tusentals myggbett!) för det finns så himla många fina platser att fota på och även om solen är jättestark så går det alltid att hitta skugga med fint ljus (nu när jag har lärt mig vad man ska leta efter). Jag borde ta körkort. Det är ju liksom 1-1,5 mil till Gränsö och att vara beroende av att sambon kan köra mig är ju inte så kul. Men jag drar mig verkligen för det och ja, jag har inte råd heller just nu så det kvittar ju. Skönt att slippa ett tag till faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag tycker absolut att du ska ta körkort (när du får råd)! Det är såååå skönt att ha ett!

2010-07-03 @ 22:29:22
Postat av: Emma Roodla - Foto

va ahr du för bländare när du fotar alla dessa :)? Så alla blir skarpa tänker ja. jag lyckas ofta få fokus på bara en när det är flera :O!

2010-10-28 @ 12:31:38
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0