Frida



Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

I torsdags fotade jag en tjej från Vimmerby, Frida. Hon hade hittat min blogg av en slump och skrev och frågade om jag ville fota henne. Självklart ville jag det! Vi fotade i nästan tre timmar. Hon var jättetrevlig och vi kom bra överens. På bröllopet jag ska fota i augusti ska hon vara min assistent! Så tacksam för att hon vill det. Slipper jag hålla i reflexskärmen själv så kommer bilderna bli så mkt bättre för då kan jag koncentrera mig på kameran och brudparet. Har lovat henne att lära henne lite inställningar på kameran som tack för hjälpen :)

Visst gör hon sig bra på bild?! Fick massor av fina bilder! Fler kommer självklart upp här, men har ju en hel drös med bildmappar som jag måste gå igenom före.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så himla duktig Jennica!

2010-06-27 @ 16:26:12
URL: http://frida.derived.se
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Finfina bilder! :)

2010-06-27 @ 16:55:31
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0