Isaks babyfoot



Utrustning: Nikon D200 + 50/1,8 + närbildsfilter.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Gomiddag eller god eftermiddag kanske man säger vid den här tiden :) För mig är det dock mer morgon, haha. Min dygnsrytm är inte att leka med alltså. Men den ordnar väl till sig igen, jag har ju mina perioder. Rätt vad det är så är jag väl uppe och diskar klockan 7 igen ;)

Idag måste jag plugga, plugga, plugga!! En av högskolekurserna avslutas nu i mars och jag har knappt börjat. Som tur är så har jag gått kursen förut (men hoppade av i slutet) så jag tror inte det tar några tider att komma i fatt. Men bara grejen känns ju stressande! Nu ska jag dock äta nåt, så får vi se om jag sätter igång direkt eller ej.

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0