Linda & Hampus III



Utrustning: Nikon D200 + 50/1,8 + reflexskärm silver 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Idag var jag då hos Cissi o Wille. Fotade de båda två. Blev nog en hel del riktigt bra bilder :) Längtar dock till jag har en riktig bakgrund och slipper alla väck o allt som blir med ett lakan. Men det är bara att spara pengar då ;)

Nu tänkte jag sätta igång o redigera dagens skörd av bilder. Kommer ta lång tid, men så värt det i slutändan :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

rekomenderar vet jag inte, men dom är kul att ha och de är söta bilder. inte nya, endel är riktigt gamla bilder. Lite inspiration sådär :) Köpte mina för runt 50kr så då var dom verkligen värda de :)

2010-03-11 @ 14:12:48
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0