Linda & Hampus


Utrustning: Nikon D200 + 50/1,8 + reflexskärm silver 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Favoritbilden från fotograferingen! Tycker den är så himla fin! Kommer fler sånna här sedan, men denna är finast.

Förresten, jag har kommit på att färgerna inte stämmer på min skärm, så redigeringen på mina bilder kanske inte blir som den ska. Så är det så att ni tycker att ansikten är väldigt röda eller om bilderna är väldigt överexponerade osv så är det inte jag som redigerat galet, utan på min dåliga skärm så ser det bra ut. Ni får gärna säga till isf! Om ni vet att er skärm är rätt inställd. Fick mindre lust att lägga upp bilder här nu.. men det kanske inte är så stor skillnad, vad vet jag. Hoppas inte det! Så ni inte tror jag är sämst på att redigera, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0