Linda V


Utrustning: Nikon D200 + 50/1,8 + reflexskärm silver 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Hej alla glada!

Nu har Thina gått igen och här sitter jag som vanligt. Det var iaf jättetrevligt att ha henne här en sväng. Tack för sällskapet och även för födelsedagspresenten såklart! :)

Tänkte fortsätta med bildredigeringen nu. Vill ju se det färdiga resultatet jag med! Tisdag och onsdag ska jag fota igen så vill gärna bli klar till dess. På tisdag ska jag hänga med Linda till hundklubben och öva på att fota Nadja när hon tränar (har nämligen fått i uppdrag att fota klubbens tävling i maj) och på onsdag ska jag fota Wille utomhus. Så skoj att ha mycket att se fram emot :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0