Wille V


Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Puh, har pluggat (läst en bok) nästan hela kvällen så jag redigerade en bild på Wille nu. Har så dåligt samvete att stackars Cissi får vänta på bilderna så länge. Flera veckor nu ju. De på Cissi är äntligen klara och skickade till henne, men på Wille har jag massor kvar att redigera. Ligger väldigt mycket efter om man säger så. Men hemtentamen ska vara inne om en vecka (fick 5 dagar extra) så ingen rast, ingen ro.

Igår skickade jag efter en riktig vit studiobakgrund med stativ plus en extra rosa bakgrund. Har massa idéer. Synd bara att man inte har den rätta utrustningen, eller ens en extern blixt, men med lite extra redigering kan det bli bra ändå. Cissi ska ställa upp som modell på en idé jag har med den rosa bakgrunden och så ska jag ta familjebilder på henne, Wille och pappa Fredrik med den vita bakgrunden. Längtar! Tror den kommer imorn eller på fredag, den skickades iaf idag. På långfredagen ska jag dessutom fota någon jag inte känner för första gången. Det rullar på! :)

Kram och vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Michaela / foto, design och vardagsliv

verkligen fina bilder du har i din header och i det här inlägget va bilden ur söt! :D

2010-03-25 @ 12:54:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0