Supersöta Ronja



Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Supersöta och duktiga Ronja som jag fick äran att fota för några dagar sen!

Jag redigerar alltid några nya bilder hela tiden för att hålla bloggen vid liv, så det är ingen som får alla sina bilder före någon som blivit fotad innan de. Vill bara klargöra så ingen tror att jag är orättvis :) Okej Cissi, jag är medveten om att de på dig inte är klara, men de är ju så måååånga.. ;)

Imorn ska jag ta coola bilder på Madde, samt söta bilder på hennes kissebebisar som bara är några dagar gamla! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååå tack ännu en gång för kanonfina bilder!

2010-05-19 @ 23:21:38
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0