7 fotograferingar

Ska alldeles strax hoppa i säng - behöver sova! Nu har jag nämligen hela 7 fotograferingar inbokade de närmaste två veckorna - med start imorgon! Sen mina vänner, är det nog dags för mig att börja tänka på att starta upp Jen Fotografi på riktigt, dvs ta betalt. Jag börjar känna mig mer och mer redo för det. Första steget är att springa upp på Skatteverket och hämta broschyrer någon dag i veckan. Sen vill jag boka in en träff med någon där och ställa alla mina "dumma frågor" ;)

Jag vet inte hur jag ska göra med fler fotograferingar riktigt. Om jag ska boka in fler efter dessa två veckor eller om jag ska vänta till jag tar betalt. Grejen är ju att jag vill vara klar med all redigering av gratisjobben innan, så kanske borde jag ha ett par veckors uppehåll emellan? Det tar ju ett tag också med Skatteverket och det. Ah gah, jag vet inte.

Tycker ni överhuvudtaget jag är redo för detta? Skulle ni betala för en fotografering med mig?

Slut på nattsvammel - dax för sängen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon men du sover väl nu ;)

INGA frågor är dumma... Kram

2010-09-19 @ 06:43:55
Postat av: Linn

jag tycker att du har utvecklats enormt mycket och jag tycker absolut att du är redo :)



Sen är det ju inte heller så krångligt att starta/driva ett eget företag så det går säkert jättebra!



Säg bara till om det är nått du undrar, jag svarar gärna :)

2010-09-19 @ 13:20:28
URL: http://lhfoto.blogg.se/
Postat av: Lina

Känns skönt att jag inte är ensam om att känna på det sättet. Även om jag inte önskar någon annan detsamma egentligen.

Vin och utgång låter som en bra idé. Det är jag alltid på ;) Låter jättekul! Hör av dig när du vet något datum? :)

Ha det bra. Kram

2010-09-19 @ 16:11:50
URL: http://standablaze.blogg.se/
Postat av: Thessan

Det tycker jag absolut att du är! Jag skulle betala för dina kort! Kram

2010-09-20 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0