Äntligen bättre bildbehandling!



Kan ni fatta att jag har suttit och redigerat bilder på en mini-PC sen jag började fotografera?! Vilken skillnad det kommer bli nu. Idag har jag nämligen äntligen fått ta över sambons dator! Alla bilder på datorn fick helt plötsligt en helt annan kvalité. Finare färger osv. Dock ser man ju nu att alla bilder är ganska röda. Men nu ska det bli ordentligt gjort från början! Blir nog mindre jobb för mig nu också eftersom jag ser direkt om bilderna är bra eller ej. På gamla skärmen var ju allt så smått att jag fick spara och sen kolla om det var bra eller ej. Ja, hur orkade jag egentligen? 

Bye bye, minidator!

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

okej :)! Vad kostar det då?

nae de var konstigt alltså, skulle vara nyfiken att testa ditt o se om de blir samma på mig, men du bor inte i norrköping va?

2010-09-11 @ 13:13:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad roligt med en ny dator!

2010-09-11 @ 16:46:21
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0