Mother to be - min vän Cissi ♥































Cissi är min bästa vän och hon väntar nu sitt andra barn. Vilken ära att få föreviga denna graviditet! Önskar sååå att jag hade börjat med fotografering för 3 år sedan när hon väntade Wille för ojojoj vad jag ÄLSKAR den ungen! Jag dör lite varje gång jag träffar honom och han skiner upp som en sol så där som bara han kan. När vi tog de här bilderna så var Cissi iväg och hämtade Wille på dagis och kom tillbaka hit med honom för att försöka få med honom på några bilder. Det gick inte riktigt som vi tänkt oss ;) När Cissi bad honom att krama bebisen så sa han "kjama Jenkan!" och sprang till mig och kramades istället. Kan man annat än smälta? När de skulle gå hem tog det lite extra lång tid att komma iväg eftersom han efter att ha gått två trappsteg ner hela tiden sa "kjamas mej" (kramas mer) och sprang tillbaka till mig i dörröppningen med stora kramar. Haha, ja man kan inte annat än älska sötaste Wille! Charmigare unge finns inte på denna jord! ♥ Kramades med Bioz gjorde han också :) O Bioz är så snäll så hon gör ingenting mot barn, hade en vuxen (som inte är matte eller husse) kramat henne så som han gjorde hade hon fräst på de, men inte på Wille. Min goa Bioz! ♥

Pssst.. sorry för många bilder, men hade lite svårt att välja ut bara några få från den här fotograferingen. ;)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jätte fina bilder!

2010-09-29 @ 22:37:21
Postat av: Thessan

Jätte fina bilder!

2010-09-29 @ 22:38:01
Postat av: Anonym

Du e så duktig gumman o Cissi e så fin me lilla magen/Kram på er

2010-09-30 @ 08:33:25
Postat av: Cissi

Super fina bilder söt! Och så fin text du skrivit! Älskar dig! puss puss

2010-09-30 @ 17:32:48
Postat av: Linn

helt underbara bilder! Du har verkligen lyckats fånga den där känslan i alla bilderna. Så mysiga :)



svar: Vad kul att det spridit sig så fort! Facebook är verkligen en bra uppfinning. hihi. Då får du bara hålla tummarna att folk forsätter strömma in, men det gör dom säkert :)



Okej... Ja det var bara det intrycket jag fick. Men ring dom och bestäm ett möte då.. Det är ju värt ett försök i alla fall! Jag minns inte vad jag skrev.. typ 10.000 kanske, på ett år då. Men nej, jag behövde inte betala nått förskott som tur va :)



Lycka till!



Kram

2010-10-01 @ 21:50:49
URL: http://lhfoto.blogg.se/
Postat av: Mie [bloggdesign & foto]

Verkligen jättefina bilder! Jag älskar de bilder där Wille faktiskt kom med :) Underbara! Verkligen! Du är superduktig! :)

2010-10-14 @ 00:38:34
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0