Ääääntligen klar!

Hej på er!

Nu är jag tillbaka igen! Skickade precis in arbetet (som visst skulle vara inne idag och inte imorn!). Dock mailade jag läraren och sa att jag gör omprovet nästa vecka istället för jag kände att det blev för mkt med både prov och arbete samma dag. Hann dock plugga så pass mkt till provet att det inte blir så farligt mkt att plugga till det nu i helgen. Skönt!

Nu ska jag ta igen mig framför tvn. Som jag längtat!

Imorn är det som vanligt igen här på bloggen :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Skönt att höra att du är back! =) Saknar dina inlägg! kram

2009-04-20 @ 23:15:08
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: fanny

hihi, då packar jag imorgon då ;D det är ju verkligen toppen!! ta vara på det! skitkul att plugga visst ;) om inet får man intala sig, för det ska ju göras.. haha! vad skönt att arbetet är inskickat :) puss&natti natt!

2009-04-20 @ 23:51:10
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0