Ett vitrinskåp fattigare

Nu har det varit en här och köpt vårat vitrinskåp. Äntligen! Därmed har jag fått ihop till 2 1/4 stolar, haha. Bara 1 3/4 stolar kvar att få ihop till... tips, någon? Förhoppningsvis får jag ihop det nu på det jag lagt ut på Tradera. Säljer jag allt får jag garanterat ihop till det plus lite till, men ibland går det ju jättedåligt. Får hålla ena tummen helt enkelt :)

Skönt att ha blivit av med det här skrället:

Bara stolarna kvar nu då.. funderar på att sänka dem rejält, händer ju inget annars. Alla har bara mailat och poängterat att dem är för dyra. Till och med sånna som inte ens varit intresserade av dem.. hm..

Nu ska vi käka! Blir till o synda idag.. hehe. Det är ju fredag ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Av vad jag förstår av texten på blocket så kostar alla fyra stolarna 1500 kr. Det tycker inte jag är för mycket begärt. Vad snålla folk är som skriver till dig angående priset. Lycka till! kramar

2009-04-17 @ 22:26:57
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag säljer 4 harry stolar, de liknar dina för 500...men ingen har ringt, de tycker jag e konstigt för de e ju jättebilligt för 4 st. De kostar 400 kr stycket på ikea. Jättevsårt o sälja saker, vill bara bli av med de.

2009-04-19 @ 10:41:19
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0