Eva ♥ Daniel 29/8-09

VARNING FÖR MÅNGA BILDER!!! ;)







Den obligatoriska familjebilden var ju en självklarhet en dag som denna! :)


Älskling pratar lite med syrrans fina hästar som dem har i en hage på tomten!

Anländer hem i den gamla fina bilen.


Det strålar lycka om min vackra syster!



Dags för skålen!





Brud och tärna - lika vackra och underbara människor båda två!

Älskar den här bilden! Hon är så olagligt vacker! Hon fick definitivt dem bästa generna ;)

Bus!




My outfit ;)

Fina lillebror!


Bordsplaceringsstenarna :)

Lite fakta om oss ;)

Sis och mamma.

Mamma och pappa.



Fina lillebror igen!


Fyrverkerier för brudparet! Mkt vackrare än bilder någonsin kan förmedla!

Min lilla hälsning på baksidan av stenen ;) Ingen hälsning slår dock mammas, haha, "Ni är mina krambananer" ;)

Dansar loss lite :)

Bröllopsvalsen! Åh, va ni är fina!!


Presentöppning dagen efter. Av mamma, pappa, bror och Lina fick dem ljusstaken som det skrivs om i alla inredningsbloggar :)

Av oss fick dem den fina bröllopstavlan med deras namn och datum från
IsaForm.

Alla namnstenar med hälsningar på baksidan. Kul idé! Nåt att komma ihåg inför framtiden... ;)

Syrrans fina förlovnings- och vigselringar.

På vägen hem stannade vi till och fotade kyrkan. Så himla fin miljö där!

Den låg som på en halvö nästan, visst är det otroligt vackert? Vem vill inte gifta sig så liksom!

Ojojoj, jag hoppas ni uppskattar bilder, haha. Att välja ut typ 5-10 bilder från ca 300 är inte min starka sida. Vill ju ha med alla! Bilderna talar väl för sig själva egentligen, men vi har iaf haft en helt underbar helg! Iaf om man räknar bort den gigantiska älgtjuren vi var 2 m ifrån att köra på i lördagsnatt... Dock väldigt häftigt att se en på så nära håll! Haha, djurvännen i mig har talat! Men iaf.. en helg på landet kan vara ganska avkopplande. Även om ett bröllop väl egentligen är allt annat än avkopplande. Roligt har det varit iaf! Ett vackert brudpar, supergod mat, trevliga gäster och fina miljöer.. kan det bli så mkt bättre!? Första gången vi var hemma hos syrran i nya huset också! Visst bor dem helt jäkla underbart? Det måste vara helt underbart för syrran att äntligen ha hästarna utanför dörren efter att ha åkt emellan flera mil ett antal ggr per dag innan. Ah, det unnar jag henne verkligen! TACK Eva och Daniel för den här helgen, vi kommer snart igen, det lovar jag!!!

En annan sak jag också kan lova... är att det garanterat kommer fler bilder!!! ;)


PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: Thina

Himla vacker din syrra var! Jättefina bilder! Kram

2009-09-01 @ 07:05:12
Postat av: Cissi

vilk fina bilder och va vacker din syster va=) man ser verkligen lyckan i bilderna som du skrev=) men va va de för ljusstake som alla bloggar om?? sen tycker jag de där me o skriva lite fakta om alla va bra=) hihi den iden ska ja sno:)hihi pusspuss

2009-09-01 @ 08:32:29
Postat av: Maria

Åh vilka fina foton! Jag vill också gifta mig :)

Vilken plats. Och va fint med stenarna!

2009-09-01 @ 09:40:29
Postat av: Nilla

Vilka vackra bilder! Så mysigt!

Kram

2009-09-01 @ 10:05:29
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så härliga bilder! GUD så roligt =)

Kraaaamar sofie

2009-09-01 @ 18:46:11
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vilka vackra bilder och vilken otroligt vacker syster du har!

2009-09-02 @ 11:10:37
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jättefina bilder! Va kul att dagen blev så lyckad för dom, och för er andra! :) Det ser riktigt mysigt ut.

2009-09-03 @ 10:15:00
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Vilket fantastiskt bröllop! Allt ser så perfekt ut, precis som det ska vara en sådan dag! Kram

2009-09-04 @ 09:38:18
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0