Efter år av letande är den nu min!


Idag kom den. Whiskas cat bed. Äntligen min! Katterna var inte lika uppspelta som jag dock, haha. Bioz gick in i den och kraffsade lite och Bianca gömde sig under fåtöljen. Hm. Men matte är nöjd iaf! Fattar dock inte hur frakten kunde bli så jäkla hög för den väger verkligen ingenting. Den flyttade till och med på sig när Bioz gick in i den. Kanske inte värd det jag gav för den materialmässigt, men utseendemässigt absolut!

La en gammal filt i den så länge, ska köpa ett "fårskinn" (oäkta såklart!) på Ikea sen. Kommer bli fint! Hoppas katterna börjar använda den också, haha, låter som den bara är till mig ;) Men den är ju en fin inredningsdetalj ju :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Å pecis en sådan vill jag också ha (och förhoppningsvis kissarna)! Vart har du köpt den och vad kostade den? Gillar inte alls alla dessa kattbäddar med tassar på... Denna är precis min smak!

2010-03-09 @ 13:58:45
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: madde

jättefin..vart har du köpt den?

2010-04-06 @ 08:37:36
URL: http://frumaddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0