Home at last.

Nu är jag hemma från alla mina bravader. Mormor hade en present till mig, hihi. Väldans vad presenter jag får nu helt plötsligt utan anledning :) Visar imorn när jag kan fota i dagsljus! Mamma o min bror hade lagat en väldans god gratäng med potatis, kyckling o bacon, mmmmums! Recept tack! :)

Nu har vi precis varit o handlat lite snacks till min tv-kväll. Tisdagar är bästa tv-kvällen i veckan, lätt! Först Navy CIS, sen Desperate Housewives, Christine och sist men absolut inte minst favoriten Brothers and Sisters. Sen är ju varje vardagsnatt fylld med bra serier såsom Shark, Förhäxad och 2½ män. Jag är serieoman och tv-nörd som jag sagt förut :P Följer precis allt, men har ju mina favoriter såklart :)

Nu ska jag fixa snacks och bläddra lite i nya "25 underbara hem" innan det börjar på tvn... slänger in ett kollage här sen också :)

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0