Måndagsvägning

Yes, då var det dags att uppdatera vikten då. Ställde mig precis på vågen. Jag trodde faktiskt att jag skulle ha gått upp med tanke på att av dem här 14 dagarna har jag misskött mig kanske 10 ;) Men...

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Första målvikt: 60, 8 kg
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Vikt den 30 mars 2009: 65,6 kg
Resultat sen senast: -0,2 kg
Resultat totalt: -0,2 kg

Ja det är nästintill pinsamt att uppdatera en sån minimal minskning på 2 veckor, men det är ju som sagt för att jag misskött mig ganska mycket, har ju dock varit nyttigare än vanligt och rört på mig mer än vanligt och det visar ju faktiskt vågen :) Det går ju ner och inte upp iaf! Skärpning nu till nästa vägning om 14 dagar!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0